donderdag 28 juli 2011

Dance Academy.

Haaay,

Misschien ken je het programma ook wel: Dance Academy.
Ik vind het echt een heeeeeel leuk programma! Vooral Kat(rina) (ze heet katrina maar iedereen noemt haar kat) en Tara vind ik leuk. Kat is in het echt al 21 en ze speelt 16 en ze doet dat heel geod, ze is beste vrienden met Tara en Samuel.


Ik vind Kat ook heel leuk omdat ik me  zelf er wel een beet je in zie. Ze is heel vaak niet zo serieus bij dansen in tegenstelling tot Tara. Als tara iets dwars zit zegt ze dat meteen, haar 'emoties liggen op haar tong' dat zei Xenia Goodwin (de speler van Tara) en Kat die houd het liever binnen, daarom passen ze zo goed bij elkaar, ik vind het heeeeel leuk!
Wil je het ook eens zien? Het zeisoen is deze week op nieuw begonnen, elke werkdag op nederland 3 om 18:55

Hier nog wat fotos van Kat(Alicia Banit) ,Tara (Xenia Goodwin) en nog wat meer.

Kat:















Tara en Kat,





En nog meer:







xxxxbye



Geen opmerkingen:

Een reactie posten