dinsdag 26 juli 2011

Lovely nails!

Haay,

Ik ging net mijn nagels lakken, maar helaas, was ik iets te onvoorzichtig, dus kan ik mijn eigen nagels niet laten zien. Maar ik laat wel zien wat ik van plan was.

Lieveheersbeestjes.

Wat heb je nodig?

- Rode nagellak
- Zwarte nagellak
- Een sate stokje.

Zo moet het:

Lak je nagels helemaal rood, en wacht tot het droog is. Als het droog is, zet je een zwarte streep in het midden, en boven in maak je een zwarte vlek dat onder een beetje rond is, en zit 3 of 2 of 1, maakt niet uit hoeveel stipjes naast de streep. Wacht tot het droog is en klaar!

De foto is van: http://agnethavdk.blogspot.com/2011/05/notd-beestje.html



I love new york nagels.

Wat heb je nodig?
Witte en zwarte nagellak, en een sate stokje.

Hoe doe je het?
Lak al je nagels wit, wacht tot het droog is en doe het na zoals op de foto!
Ook leuk!
Lak weer al je nagels wit, doe op je ene hand flats, zoals op de foto. De andere hand:
Op je duim de letter I. Op je wijs vinger een hartje, op je middel vinger, NY op je ring vinger LA en op je pink: LN
                  DN 

(londen)



xxxbyee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten